Keresés régió szerint

Keresés település szerint

Dog Garden

Székesfehérvár

Egy régóta dédelgetett álmunk valósul meg a Dog Garden megnyitásával.

Szerettünk volna létrehozni egy helyet, ami rólunk, kutyásokról szól és most gőzerővel haladunk a cél felé. :) Létrehozunk egy helyet ahol igazán jól érezheti magát a kedvencünk, ahol minden róluk, illetve rólatok gazdikról fog szólni. A nyitás napjától várjuk kedvenceiteket, kutya napközinkben vagy hosszabb időre a kutya panziónkban.

Replülőtéri kutyapanzió

Kutyaközpont - Kutyapanzió

Alpha-Vet kutyapanzió

Székesfehérvár

Problémát okoz Önnek, hogy hol helyezze el és kire bízza kedvencét, amíg Ön például nyaral, üzleti úton van, hosszabb ideig külföldön tartózkodik illetve egyéb elfoglaltság miatt nem jut idő állatára?

Mi ebben is tudunk Önnek segíteni!

Dogmopolite kutyapanzió

Budapest

Kutyusunkat hosszabb távra, jelenlétünk nélkül másra bízni sokszor nehéz döntés, bizalmi kérdés.

A Dogmopolite elsődleges célja kutyapanzióiban, hogy a kutyusok a lehető legjobban érezzék magukat, majd a tartózkodást követően a gazdi boldogan vihesse haza kedvencét.

Kutyavarázs kutyapanzió

Dunakeszi

Ha távolléted alatt nem tudod, hogyan old meg kutyád gondozását, etetését és nincs olyan családtag vagy barát, aki vállalja ezt, gyere el és nézd meg, hogyan nyaralnak/telelnek nálunk a kutyák a kutyapanzióban.

Kippy kutyapanzió

Bízza ránk kedvencét !

Mi állatszeretetünket és tapasztalatainkat, szakértelemmel társítva, a nap 24 órájában gondozzuk őket, hogy önök nyugodtan, pihenjenek, költözzenek, ünnepeljenek!

Rezidencia kutyapanzió

Halmajugra

Ez a panzió szándékaink szerint kicsit más, mint a többi. Nem a szokásos elhelyezést biztosítjuk a kutyáknak. Szerettük volna, ha az otthoni környezethez és a mindennapi életvitelükhöz leginkább hasonló módon lakhatnának nálunk. Elgondolkoztunk, hogy mi magunk hol hagynánk ott jó szívvel a kutyáinkat, hogy a távollétünk alatt ne kelljen minden pillanatban miattuk aggódniuk. Úgy találtuk. hogy legszívesebben családi környezetben tudnánk otthagyni őket, és ennek megfelelően próbáltuk kialakítani a kutyák helyét.

Baranyadog kutyapanzió

Szederkény

Elutazol és gondot okoz kedvencednek elhelyezése? Ránk számíthatsz!Teljes körű panziós befogadás lakásban tartott, ember-barát kutyának Baranyában.
Itt a szezon, ezért időben foglalja le a helyet, mert betelnek, utána pedig nem tudunk az elhelyezésben segíteni!

Mogyoródi kutyapanzió

Mogyoród

A "Hortobágyi" kutyapanzió 1975 óta fogadja vendégeit. 2000-ben lettem tulajdonosa, a "Hortobágyi" nevet fantázia névként sokáig meghagytam. Az évek során a vendégeink keresztelték át a panziót, amikor ismerőseiknek a "mogyoródi" panziót ajánlották.

Ajánlj Te is kutyabarát helyeket!

Ha jó tapasztalatokkal rendelkezel  egy kutyabarát étteremről, szállásról vagy bármilyen kutyabarát helyről, oszd meg velünk a hely adatait és mi - rövid ellenőrzés vagy helyszíni szemle után - felvesszük a kutyabarát helyek közé! Ha tudsz küldj képeket is az adott helyről, helyszínről!

Kérjük, jelezd azt is, ha oldalunkon ajánlott étterem, szállás vagy strand mégsem látna szívesen kutyáddal. Utánajárunk!