Saját KB bal
Saját KB jobb

Egymillió dollár bevétel egy jótékonysági naptárból

Állítólag egy édes kölyökkutyával vagy gyerekkel reklámozva minden terméket el lehet adni. Az ausztrál jótékonysági naptár emellett azért is üt nagyot, mert a jóképű fiúk mindegyike tűzoltó, aki nap, mint nap saját életét teszi kockára másokért, a naptár bevételét pedig égési sérülést szenvedett gyermekek kapják. Tavaly egy millió dollár bevételt hozott. 

 

A „Tűzoltó naptár” már tradíciónak számít Ausztráliában. 1993-ban indították útjára, és minden bevételét a gyermek kórházak megsegítésére létrehozott alapítvány, illetve az egyik kórház égési osztálya kapja.

Állítólag ettől a naptártól az egész világ szíve lángra lobbant, amit mi sem mutat jobban, hogy a naptár közel 1 millió dollár bevételt ért el tavaly, idén pedig az alkotók remélik: még feljebb emelkedik az összeg.

A kölyökkutyák mindegyike mentett, egy ausztrál állatmentő szervezet „adta kölcsön” őket a fotózásra.

A naptár több legyet üt egy csapásra: a bevétel a beteg gyermekeké, a kutyusok örökbe fogadását segíti, és arra is figyelmeztet: ne felejtsük el ezeket a nagyszerű embereket megbecsülni, akik értünk dolgoznak minden nap. Az már csak hab a tortán, hogy a tűzoltók és a kölykök is szuperül néznek ki.  

És egy kis kakukktojás is helyet kapott a fotózáson:

 

Nem az egyetlen ilyen kezdeményezés ez, Texasban is kamera elé álltak a tűzoltók a jó ügy érdekében.

 

Ők is segítettek:

A román tűzoltó a legújabb hős

Légzőkészülékkel mentettek egy kutyát a nyíregyházi tűzoltók

Kutyaketrecbe zárják a népszerű humoristát

 

 

 

(kutyabarát.hu)

Forrás: BoredPanda
További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...