Virsli-kutyák és ketchup-mustár gazdák. Hogy is van ez?

Mint ahogyan a hot-dog elképzelhetetlen ketchup és mustár nélkül, lassan reklám sem lesz kutya, gyerek, boldog család nélkül. Az idei 50. Super Bowl-ra a Heinz a tacskóimádók számára felejthetetlen „családi” reklámmal készült. 

A Heinz ennek jegyében készítette el a legújabb szósz reklámsportját. Talán a tacskók hasonlítanak leginkább a virslire, ezért került most a kis daxlikra hot-dog jelmez. A spotban számtalan lobogó fülű hot-dog tacsi boldogan rohan, és ugrik a mustár és ketchup gazdi nyakába.

 

További Super Bowl reklámok, ahol kutyák a főszereplők:

Az elveszett kutya

Kiskutya az év legcukibb reklámjában?

 

 

 

 

(kutyabarát.hu)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...