Az elveszett kutya
Ezzel a címmel hozta nyilvánosságra a Budweiser legújabb reklámját, amit a 2015-ös Super Bowl döntőjén vetítenek majd le. Reklámos körökben közismert, hogy a Super Bowl döntőjén sugárzott filmek nagy jelentőséggel bírnak mind a márkának, mind pedog a közönségnek. És valóban, a tegnap YouTube-ra feltöltött filmet már több, mint 5 millióan látták.
A Budweiser, úgy látszik a kutyákra építi reklám stratégiáját. Ahogy a sörmárka tavalyi filmjében is láthattuk, egy kutya és egy ló voltak a főszereplők, a cukiságfaktor az egeket verdeste. Ezen a vonalon továbbhaladva alkották meg az idei filmet, mely szintén nagyon cuki -köszönhetően a kutyának és a lónak-, azonban reklámszakemberek szerint kicsit „fantáziatlanra” sikerült.
Mi mindenesetre örülünk ennek a reklámfilmnek is, ugyanis egy újabb történet mutatja, hogy a kutyák mennyire önzetlenek, bátrak és hűségesek.
A 2014-es Budweiser reklámfilm:
Egy másik, 2014-es reklám, szintén kutya főszereplővel:
Sziládi-Kovács Tibor
Kedvenc kutyás reklámjaink
(kutyabarát.hu)