Saját KB bal
Saját KB jobb

Fulladástól mentette meg a kutyát az Amazon cég sofőrje

Az amerikai Amazon cég híres a kutyabarát hozzáállásáról. Az internetes vásárlás nagyágyúja az Amerikai Egyesült Államokban elsők között vezette be a kutyabarát iroda programot, és azóta már 7 000 négylábú jár a gazdijával minden nap „dolgozni”. A cég rendszeresen bemutatja a legédesebb négylábú kollégákat, sőt, programokat is szervez a kutyás dolgozók számára.

Úgy tűnik, a kutyák iránti szeretet nem csak az irodai dolgozókra jellemző. John Cassabria, az Amazon egyik sofőrje a napokban önzetlen segítőkészségről és kutyaszeretetről tett tanúbizonyságot. Éppen a szokásos útvonalán haladt, hogy kiszállítsa a megrendeléseket az aznapi címekre, amikor az egyik háznál észrevette, hogy egy kutya esett a medencébe. John látta, hogy a kutyus bajban van. Nem késlekedett, azonnal a vízbe vetette magát, és kimentette a család idős husky kutyáját.

Amint biztonságba helyezte a kutyust, hívta a családot. Mint kiderült, épp aznap reggel indultak el nyaralni, és kutyaszitterre bízták az idős huskyt. John a felvigyázó megérkezéséig a kutyussal maradt, és csak akkor indult tovább, amikor megbizonyosodott róla, hogy Luka jó kezekben van. Luka csak pár órára maradt egyedül, de ez is elég volt, hogy bajba kerüljön. Ha nincs John, Luka belefulladt volna a medencébe.

„Csak a kutyára gondoltam, semmi más nem számított.” – nyilatkozta John az eset után. Olyan gyorsan cselekedett, hogy a telefonját és a tárcáját sem vette ki a zsebéből, mielőtt beugrott a vízbe.

„Szerencsére jókor voltam jó helyen. Ha ilyen helyzetbe kerülnék, újra ugyanígy cselekednék.” – mondta.

Mind Luka családja, mind az Amazon cég köszönetet mondott Johnnak. A cég közleményben fejezte ki megbecsülését a hétköznapi hős iránt.


Szerző: Bujdosó-Szalay Adél / Kutyabarát.hu
Forrás: Amazon blog; Iheartdogs.com;
Kép: pexels.com
További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...