Saját KB bal
Saját KB jobb

Valóban segíthetik az öntapadós matricák a sikeres marketinget?

Az öntapadós matricák főleg annak köszönhetik népszerűségüket, hogy nemcsak rugalmasan alkalmazhatóak, hanem rendkívül sokoldalú marketingeszközök is. Számtalan méretben és formában kaphatóak, emellett az anyagok terén sem csak egy választási lehetőségünk van. Még arra is lehetőséget adnak, hogy a cégek személyre szabott üzeneteket közvetíthessenek az érdeklődők számára.

Az öntapadós matricák használata

Egy jó reklámeszköz sokoldalú, bármilyen felületen megtapad és rögzíthető. A Plakát Nyomda öntapadós matricái autókra, üvegekre, csomagolásokra, de még épületekre is felhelyezhetők, ezáltal a vállalat üzenete szinte bárkihez elérhet.

A környezet szempontjából is jobb választás, mint a rengeteg szórólap alkalmazása, ami végül úgyis a szemétben köt ki. Persze vannak helyek, ahol ezeket kell osztogatni, azonban az öntapadós matrica környezetbarátabb és praktikusabb választás bizonyos helyzetekben.

A hordozható reklámeszközök mellett választhatunk perforált ablakmatricákat, címkét és hűtőgépmatricát egyaránt. Ezeket szintén remekül fel tudjuk használni reklámozási célokra. Adhatjuk ajándékba, kerülhetnek meglepetéscsomagba, ráadásul költséghatékonyak és jóval kevesebb papírt és műanyagot igényel az előállításuk.

Interaktív figyelemfelkeltés

Amikor összehasonlítjuk az öntapadós matricák tervezésének és nyomtatásának a költségeit más marketingeszközökével, akkor azonnal láthatjuk, hogy anyagilag sokkal jobban megéri ezeket használni. Ehhez hozzátartozik, hogy a tervezése és az elhelyezése jóval rugalmasabb, mint a többi reklámhordozóé.

Ha a cégünk egy olyan kampányt alkotna meg, ami segítségével az érdeklődők interaktívan tudnak kapcsolatba lépni a vállalattal, akkor ehhez jó választásnak bizonyulnak az öntapadós matricák.

Ehhez használjuk a közösségi médiát, amely ösztönzi majd az embereket arra, hogy a matricával fényképezkedjenek, aztán osszák meg a fotókat a saját oldalukon. Ezzel növelhető a márka ismertsége, márkahűséget eredményezhet a vásárlók körében.

Vajon milyen eredményekre számíthatunk?

A reklámhordozó további előnye, hogy mérhetjük vele a kampány hatékonyságát, valamint az addig elért eredményeket. A kiadott matricák számának vagy azoknak a platformoknak a nyomon követésével könnyen rájöhetünk arra, hogy mennyien ismerték meg a céget és vásárolták meg a termékeket és a szolgáltatásokat.

Az adatok végül segítséget nyújthatnak a marketingstratégia hatékonyságának mérésére. Amennyiben szükségesnek érezzük, finomíthatunk vagy javíthatunk rajta.

A környezetbarát megoldások gyártása során nagy hangsúlyt fektetnek a környezetvédelemre, olyan anyagokból készítik őket, amelyek újrahasznosíthatóak vagy biológiailag lebomlanak. Ez pozitívan hathat a vállalatról alkotott képre, értékelik a törekvéseinket.

 

(x)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...