A partnerekkel történő eredményes kooperáció praktikus módja
Milyen módja lehet annak, hogy a partnerkapcsolatok és a partnerekkel folytatott együttműködés hatékonyságát sikerüljön magasabbra tornázni? Hogyan lehet többet, jobbat, minőségibb nívót kihozni a partneri együttműködésekből?
Leginkább ezeket a kérdéseket fogjuk megválaszolni a cikkben. Mutatunk ezenfelül konkrét megoldást is, aminek a segítségével maga a kivitelezés is viszonylag egyszerűen megoldható.
Ha nagyobb számú partnerrel dolgozol együtt, az akár kész káoszt is eredményezhet
Tegyük fel, hogy marketingügynökséget vezetve tucatszám dolgoztok együtt hirdetéskezelőkkel, grafikusokkal, szövegírókkal és webesekkel. Minél komolyabb a volumen, annál nehezebb nyomon követni, hogy melyik projekt épp kinél van, illetve akadt el adott esetben.
Egy idő után ez a fajta kalamajka több fronton is visszaüthet. Ha nem látod át a partneri együttműködéseket, akkor a közös munka hatékonysága szenvedheti meg ezt. Ez pedig egy idő után az ügyfelek elégedetlenségéhez, illetve bevételkieséshez is vezethet.
Mit szólnál ahhoz, ha helyetted egy fejlett szoftver tartaná észben az egyes partnerek ügyeit?
Ott van remek példaként a MiniCRM, amely helyetted tartja számon a partnerkapcsolatok részleteit. Vagyis nem neked kell mindent észben tartani, ezt a projektmenedzsment szoftver segítségével könnyen megoldhatod.
Legyen szó a partnerektől várt feladatokról, a velük történő együttműködés anyagi részének a rendezéséről vagy akár a partnerkeresés feladatáról, egy fejlett szoftver segítségével ezek a feladatok egytől egyig egyszerűsíthetők.
Vagyis ahogy sikerült beállítanod az erre vonatkozó tényezőket a szoftveren belül, onnantól kezdve minden precízen és flottul működhet. Tehát nem kell többé tartanod az egyes partneri együttműködések elakadásaitól, emellett pedig a velük történő kooperáció eredményessége is szinteket léphet.
A partnerek gyűjtésének és menedzselésének hatékony módja szoftver segítségével
Beszállítót, alvállalkozót vagy viszonteladói partnert keresel? Mit szólnál ahhoz, ha ehhez szoftveres segítséget kapnál? Mondjuk egy előre megkomponált automata előszűrésen keresztül. Mindent szépen beállítasz, és csakis azok a potenciális partnerek juthatnak el egészen a tárgyalás szakaszáig, akik a szűrőkön hiba nélkül átmentek.
Persze az a feladat is egyszerűbbé válhat, amikor adott esetben több tucat, vagy akár több száz partner közül kell kiválasztanod a leginkább megfelelőt. Egyszerűen csak beállítod a számodra leginkább releváns szűrési tényezőket a szoftveren belül, és már indulhat is a keresés.
Nyugodtan kijelenthető tehát, hogy a partnerek gyűjtése, keresése és a partnerkapcsolatok menedzselése is egészen más hatékonysággal valósulhat meg akkor, hogyha erre a célra fejlett szoftvert vezettek be cégen belül.
(x)