Eleged van a távmunkából? A JetBrains segít!

Bár az informatika és határterületei esetében a távmunka már régóta megszokott dolog, rengeteg cég és csapat ragaszkodott a személyes és fizikai találkozáshoz és az egy térben végzett munkához. A kijárási korlátozás és a járvány elleni védekezés viszont még a legelszántabb irodistákat is home office-ba kényszerítette.

Pont ezért ideje egy agile dashboardnál magasabb szintre emelni a projektmenedzsmentet. Mutatunk egy új kollaborációs megoldást, ami segíthet. 

Egy eszköz mind felett

Ma már a legtöbb cég élete elképzelhetetlen valamilyen vállalatirányítási rendszer nélkül. Ha a vállalkozás vezetése csak egy kicsit is tudatos, még a legapróbb autószerelő műhely is működhet lean-filozófiával, és a garázsból induló marketing ügynökség is dolgozhat agilis módszertan szerint. 

Ezzel együtt jár, hogy a legtöbb cég valószínűleg használ valamilyen szoftveres segítséget a projektmenedzsmenthez. A Trello, az Asana vagy a Monday.com neve már bizonyára senki számára nem ismeretlen, aki próbált már feladat-nyilvántartást készíteni. Ha mégis, szinte biztosak vagyunk benne: van a merevlemezén vagy a felhőtárhelye rejtett zugában egy táblázat az éppen futó munkákról, amelyet csak ő ért. Ezek az eszközök viszont nem mindig jelentenek teljes körű segítséget.

A hazai Szoftver.hu ajánlata, a JetBrains kollaborációs megoldás viszont átfogóan képes kezelni a csoport és a projektmenedzsment legtöbb problémáját. A JetBrains-t kifejezetten programozó csapatoknak fejlesztették, ez azonban nem jelenti azt, hogy más jellegű kreatív teamek ne vehetnék hasznát. 

Kevesebb platform, nagyobb hatékonyság

A legtöbb projektmenedzsment szoftver nagy hibája, hogy nem képes többféle igényt kiszolgálni. Át tudjuk például tekinteni, hol tartanak az egyes munkafázisok, de csak egy-egy elkészült produktum linkjét tudjuk megosztani. Láthatjuk, kik a csoporttagok és mit üzennek egymásnak, de nem érjük el a konkrét feladatok leírását. Olvashatunk üzeneteket, de körülményes a file-ok között keresni… A JetBrains viszont mindezt lehetővé teszi.

A programban személyes irányítópultokat hozhatunk létre. Naptárakat, táblákat és ellenőrzőlistákat készíthetünk, de egy helyen intézhetjük az elkészült kódok review-ját és bonyolíthatjuk a céges csevegést is. 

Ez azt jelenti: nem kell folyton újabb és újabb felületekre bejelentkezni. Kevesebb a zavaró tényező és kisebb az információs zaj. Könnyebb koncentráltan dolgozni. 

Magyar segítség

A program egyelőre angol nyelvű, de a magyar cégek is elkezdték felfedezni az előnyeit. A Szoftver.hu például már szeretne egy bemutató videóval jelentkezni a JetBrains használatáról. Várható, hogy előbb-utóbb a hazai vállalkozások is megszeretik a terméket, így könnyebb lesz magyar nyelvű támogatáshoz jutni, ha erre szükség lenne.

 

(x)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...