Saját KB bal
Saját KB jobb

Weboldal készítés után a Google első helyén?

Mindenki a Google első találati oldalán szeretne lenni, mivel ez biztosítja, hogy az ügyfelek megtalálják a cégüket. A statisztikák szerint a Google keresések 50%-a vásárlással végződik, így nagyon fontos, hogy weboldalunk az első találati oldal tetejére kerüljön. Ebből egyértelműen kiderül, hogy a potenciális vásárlók a Google-ön informálódnak. A következő pár sorban néhány olyan keresőoptimalizálási tippről olvashatsz bővebben, melyek elengedhetetlenek a weboldal készítés során. 

Ott vagyok a Google-ben vagy nem?

A Google első találati oldalán pontosan 10 hely van, és a weboldalunknak itt kell szerepelnie. Mennyi időbe telik ezt elérni? Ez attól is függ, hogy hányan szeretnének odakerülni. Ha egy adott kulcsszóra például 100 vállalkozás jut, akkor az nyilván nagyobb munkát jelent.

Általában az első 3 hely viszi el a kattintások közel felét, a többi pedig megoszlik a maradék weboldalak és helyek között. Már az sem mindegy, hogy az első oldalon hol helyezkedik el a weboldalunk. 

A weboldal készítés nem egyenlő a keresőoptimalizálással

A weboldalunk megtalálhatóságának javításában a keresőoptimalizálás segít. Már a neve is árulkodó, hiszen egy optimalizálás, vagyis a weboldalunk folyamatos kezelésre szorul annak érdekében, hogy minél előrébb kerüljünk a listán. A folyamat 3 fő részből áll és nagyon fontos, hogy az egyes részek összhangban működjenek egymással, ezek pedig: a weboldal felépítése, tartalma és a linképítés. Ha bármelyik rész is elcsúszik, akkor nem leszünk eredményesek. Az AdNet Media hivatalos Google Partner, így az általuk készített weboldalak alapjaiban keresőoptimalizált felépítésűek, ami azonban nem azonos a keresőoptimalizálással. Azonban a weboldal készítés után még számos teendőnk van.

A 3 részfolyamat a honlapkészítés után

A nagyobb sikerek eléréséhez már a honlapunkat is keresőoptimalizáltan kell elkészíteni, tehát úgy fejlesszük, hogy a Google is elégedett legyen vele. Például lényeges, hogy milyen az URL hálózata, a menü struktúrája, és hogy mennyire felhasználóbarát. Az Adnet Media beavat a honlapkészítés alapjaiba, hogy megfelelő esélyekkel indulj a SEO startvonaláról.

Ha a honlap felépítése kipipálható, akkor annak tartalmát is megfelelően kell kialakítanunk. A Google ugyanis robotok segítségével térképezi fel, hogy miről szól a honlapunk. Ez a robot, ha nem találja, amit éppen keres, akkor biztosan nem kerülünk jó pozícióba a keresőben. A honlapkészítés során kell ügyeljünk arra, hogy ezek rendben legyeneke, hiszen megfigyeli például, hogy hogyan írtuk meg a cikkeket, milyen kulcsszavak alapján, illetve azok hányszor szerepelnek az oldalon.

A linképítés is jelentős állomás, melyre a honlapkészítés után kerül sor és egy hosszabb folyamat. A linképítés gyakorlatilag azt jelenti, hogy a honlapunkra más weboldalakról mutat link a sajátunkra. Azonban nem árt vigyázni, a Google ugyanis bünteti a mesterségesen kreált linkeket, és ki is zárhat a keresőből. 

Mikor jön a siker?

A siker attól is függ, hogy új vagy meglévő weboldalt szeretnénk optimalizálni, illetve hogy milyen erős a verseny az adott helyért. Ugyanis minél nagyobb a verseny, annál tovább tart a keresőoptimalizálás, ráadásul nem elég elérni az adott helyet, de meg is kell tartani azt. 

Óvakodj a tévhitektől! Nem létezik olyan, hogy egyszeri keresőoptimalizálás, így nem elég egy keresőoptimalizált weboldal! Ugyanakkor még a minőségi tartalom is kevés, hiszen a SEO megfelelő működéséhez minőségi linkek kiépítése is szükséges!

 

(x)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...