Saját KB bal
Saját KB jobb

Hogyan érdemes hirdetni a Google Ads-ben?

Léteznek olyan online marketingeszközök, amelyek nélkül olyan lesz a marketinged, mint a magyaros ételek paprika és hagyma nélkül. Ha ezeket kihagyod, a végeredmény nem lehet jó. 

A Google keresőhirdetései is ebbe a kategóriába tartoznak. Az nem lehet kérdés, hogy kell-e hirdetni a Google Ads-ben, csak az lehet a kérdés, hogy milyen kulcsszóra érdemes megtenni. Ennek célja, hogy megtalálják a weboldaladat azok, akik a te szolgáltatásaidat keresik, akár úgy, hogy a vállalkozásod nevére keresnek rá, akár úgy, hogy maga a szolgáltatás érdekli őket. Ez utóbbinál nem árt, ha bekerülsz az első oldalra, mert tovább nemigen olvassák a látogatók.

Természetesen nem csak a Google Ads-en lehet hirdetni, néhány terméknél és szolgáltatásnál a hagyományos marketingeszközök is működhetnek, de még ebben az esetben is el kell azon gondolkodnod, nem érné-e meg kiegészítésként a Google Ads-et is használni.

Mely kulcsszavak működnek jól?

Léteznek szuper releváns kulcsszavak, amelyeknél szeretnéd, hogy megkerülhetetlen légy, azok, amelyeknél mindenképpen szeretnéd, hogy rád találjanak. Sokan vitatják, hogy megéri-e erre hirdetni a Google Ads-en, mivel néhány kulcsszó hirdetési árai igencsak borsosak. Ennek ellenére, ha ezekre nem hirdetsz, akkor a konkurencia lesz a befutó, nála fognak az emberek vásárolni.

A saját céged és márkád nevére, és azok lehetőleg összes variánsára érdemes még hirdetni. Ezt elsőre talán értelmetlennek látod, de hidd el, van rá magyarázat. Írd be a keresőbe a vállalkozásod vagy a márkád nevét, és nézd meg az eredményt! Ha van konkurensed, aki a te nevedre hirdet, akkor az ő fizetett hirdetése a tiéd előtt jelenik meg. A Klikkmarketing példáján láthatod, hogyan működik ez. Ha beírod a klikkmarketing szót a keresőbe, akkor a nem fizetett hirdetés csak a 4. az oldalon.

Egyértelmű, hogy ez a te márkáddal, a te weboldaladdal is előfordulhat. 

Mi van akkor, ha ez nagyon sokba kerül?

Ez egy nagyon bonyolult és összetett kérdés. Az első válasz az, hogy ebben az esetben reménykedhetsz, hogy nem a konkurencia weblapjára fog kattintani a vásárló. A második, hogy jó blogbejegyzésekkel, megfelelő tartalmakkal növeled az organikus eléréseket, és ezzel előrébb kerülsz a Google találati listáján. Az organikus elérések jelentik a kiutat ebben a helyzetben. 

A hirdetési versenyt az fogja nyerni, aki többet képes áldozni egy új vásárló megszerzésére. Olyan ez, mint a licitálás az aukción vagy a Vaterán. Ha te kiesel 100 forintnál, akkor aki 101 forintot ajánl érte, az viszi a cuccot, jelen esetben a vevőt. Itt tehát nem csak az lehet a cél, hogy minél olcsóbban szerezz vásárlókat, feliratkozókat, hanem hogy megengedhesd magadnak akár a drágább vevőszerzést is, mert prémium szolgáltatásokat értékesítesz.

 

(x)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...

Weboldalunk a felhasználói élmény növelése érdekében sütiket használ. Elfogadom Tovább olvasok