Február 3-án Super Bowl, jöhet egy kutyás reklám?
A tengerentúlon az év sporteseményének számít a Super Bowl, azaz az amerikaifutball-bajnokság, amit idén 53. alkalommal rendeznek meg. A mérkőzéseken kívül a félidőben fellépő világsztárok, na meg a szünetekben futó reklámok miatt is érdemes a képernyő elő tapadni.
Köztudott, hogy a Super Bowl idején milliós nagyságrendű tételt jelent egy-egy 30 másodperces reklám megjelentetése, a cégek mégis versengnek a szabad helyekért. A reklámblokkban idén is biztosította helyét a híres amerikai sörgyártó, a Budweiser, és szokásához híven ütős képsorokkal próbálja vásárlásra ösztönözni a nézőket. A nemrég környezetbarát gyártásra átállt márka reklámjának főszereplője egy édes dalmata, akit idilli környezetben ábrázolnak, ahogyan füleibe kap a szél.
Szerencsi Évi
(Kutyabarát.hu)