A Dorko márka új kollekciójával állatvédő szervezetet támogat
A Dorko Propaganda ezúttal állatvédelmi problémákra hívja fel a figyelmet legújabb, figyelemfelkeltő kollekciójával. A kampányra tervezett termékek eladásából befolyt összeg nyereségének 100%-át a Tetovált Állatmentők Állatvédelmi Egyesület számára ajánlja fel a márka.
Az Egyesület 2010-ben alakult meg Pécelen. Az állatvédelemben önállóan tevékenykedő tagjaik puszta elhivatottságból, állatszeretetből, önerőből, szervezett formában kezdték mentik meg a borzalmas körülmények között élő, megkínzott, elhagyott, valamint balesetet szenvedett állatokat. Magyarországon erre a nagymértékben jelen lévő állatkínzások miatt folyamatosan szükség van. Jelenleg a kötelező 10 fő egyesületi taglétszámon túl 30 aktív önkéntesükkel látják el feladataikat.
Az elmúlt években több száz állatot sikerült megmenteniük, rehabilitálniuk, esetleg gazdához segíteniük. A számos állatvédelmi szervezet működése ellenére, évente közel 1.000.000 állatot altatnak el az eb rendészeti telepeken indokolatlanul! A Tetovált Állatmentők Állatvédelmi Egyesülethez napi szinten 40-50 bejelentés érkezik balesetet szenvedett, illetve rossz körülmények között tartott állatokkal kapcsolatban Budapestről és környékéről.
Fotó: Hajas Orsolya
A márka kampányához az elhíresült Hooligans zenekar is szívesen csatlakozott. A népszerű együttes és a Dorko márka közös szándéka, hogy úgynevezett propagandával hívják fel a figyelmet a Tetovált Állatmentők csapatának önzetlen munkásságára, továbbá kitűzött cél egy újabb állatmentő autó megfinanszírozása is. A kampányra tervezett kollekció 2 féle pólóból, illetve snapback sapkából áll.
A termékek megvásárlására a www.dorko.hu weboldalon, valamint az Andrássy úti – egyébként kutyabarát – Dorko (1065 Budapest, Andrássy út 33.) üzletben van lehetőség.
Nem először támogatott a Dorko kutyás szervezetet:
A Dorko idén is összefogta a hírességeket
Vakvezető kutyák kiképzésére gyűjtenek magyar sportolók
(Kutyabarát.hu)