Segítség, kutyamán lettem!
„Kutyás lettem. Hatlábú… bármit csináltam is, közben figyeltem, mi van a kutyával, hogy van, hol van, mit csinál. Tudtam, hogy aki kutyát tart, az kutyás lesz. Elkutyásodik. Kutyásokkal ismerkedik, kutyákról beszél, sőt kutyákkal beszél, kutyával fekszik és kutyával kel, kutyával álmodik: elkutyul. A kutyás egy pillanatra sem téveszti szem, ész, lélek elől az ő kutyáját. A kutyás élete a kutya körül forog.”
Van egy hely Budán, ahol felidéződik bennünk a régi boltok hangulata. Kedves, segítőkész kiszolgálás, igényes, mégis modern környezetben. Ahol, ha belépünk, már jönnek is és kérdezik: „Jó volt? Ízlett a kutyusnak? vagy A szokásosat? „
Ez az a hely, ahol az ember teljesen elkutyásodik, majd a sok információtól elmacskásodik. Ugyanis nekiálltam megszámolni körülbelül 40 kutyatáp gyártójának, a minimum 3 tápcsaláddal, azol belül átlagosan 8 tápja, vagyis körülbelül 960 féle táp érhető el egy helyen. Ehhez még hozzájön a körülbelül 30 felszerelésgyártó. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy mindezt egy helyen azon nyomban el tudjuk hozni, hisz ehhez egy kisebb bevásárló központ kéne, de átlagosan pár nap átfutása alatt már nálunk is lehet a termék.
De kik is ők? Ketten vezetik a boltot. Átlag kutyatartók ők is, akik azzal szembesültek, hogy 3 kutyájukból 2 csirkeallergiás, s sehol nem kaptak ahhoz megfelelő segítséget, hogy milyen táppal is etessenek. Melyik lesz a számukra megfelelő.
„Azzal küzdöttünk, hogy a kutyák kicsit soványak voltak, nem állandóan, de rendszeresen ment a hasuk és ezért nem tudtak jó kondiban lenni. Nehéz volt a váltás, keresgélés de megérte. Így sok tápot ismertünk meg, ezt a tapasztalatunkat szeretnénk megosztani másokkal. Mostmár sokkal átfogóbb a tudásunk. Az évek alatt sok mindennel találkoztunk, de igyekszünk mindenkinek segíteni. Hisz tudjuk milyen rossz az amikor az ember a sötétben tapogatódzik!” – Réka
A cél az, hogy minőségi termékeket kínáljanak, elérhető árakon, kellemes környezetben. Ez sikerült.
„Mindig igyekszünk rugalmasak lenni és lehetőleg minden kérésnek megfelelni. Úgy bánni a vásárlóval, ahogy mi is örülnénk fordított esetben. Sokszor, a neten leadott rendelés kapcsán is keresni kell a vásárlót és egyeztetni kell vele a rendelt termékről. Sokszor ajánlunk olyan terméket amit magától nem biztos, hogy rendelt volna, pedig számára az sokkal jobb választás. Úgy gondolom, hosszútávon a bizalom kiépítése sokkal fontosabb. „ – Szabi
Ők tényleg kutyamániásak, ez egyértelműen kideült, de hol is találod meg őket? Vagy szeretnél többet tudni róluk? Látogass el a weboldalukra, kérezz tőlük bátran!
(kutyabarát.hu)