Így készült a Rex Kutyaotthon kampánya
A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Havas Worldwide Budapestet bízta meg kreatívanyagainak elkészítésével. Az együttműködés első lépése az alapítvány 1%-os kampányának kidolgozása volt, mely a napokban indult el online felületeken, ám a későbbiek során ez számos más médiafelülettel is bővül majd – írja a Kreatív Online.
A kampány az állatok kiszolgáltatottságára és a kegyetlen emberi bánásmódra hívja fel a figyelmet. „Minden bajba jutott állatnak joga van egy boldogabb életre, a Rex Kutyaotthon pedig mindent megtesz azért, hogy ez megvalósuljon. 23 év alatt több ezer állat sorsán sikerült fordítanunk, ami nem történhetett volna meg a támogatóink nagylelkű segítsége nélkül. Hálásak vagyunk nekik, de a munkánk folytatásához továbbra is szükségünk van adományaikra” – mondta el Dr. Király Péter, a Rex alapítója.
Az idei kampány főszereplője Milli, egy szomorú sorsú kutya, aki gyermekkorában emberi kegyetlenség következtében szerzett olyan súlyos sérüléseket, melyeknek nyomait a mai napig magán viseli.
„Konkrét, valódi esetet helyeztünk a kampány középpontjába. Azt szeretnénk, ha az emberek szembesülnének azzal, milyen bűncselekményeket követnek el nap mint nap védtelen állatok ellen. Milli története példaértékű, hiszen a Rexnek köszönhetően sérülései ellenére életben maradt, ma pedig már egy szerető család kedvence, így teljes értékű életet élhet. Bízunk benne, hogy munkánkkal hozzájárulunk ahhoz, hogy minél több Milliéhez hasonló sikertörténet történhessen meg a jövőben” – közölte Imre V. Manuel, a Havas Worldwide Budapest vezető kreatívja.
Életeket menthetsz!
A Kutyabarát.hu „Életeket menthetsz!” kampányával szeretné felhívni az emberek figyelmét adójuk 1%-nak fontosságára, ezért olyan állatmenhelyeket, alapítványokat, fajtamentő egyesületeket mutat be, akiket ezzel támogatni lehet. Ismerkedjetek meg a Orpheus Állatvédő Egyesülettel.
Bogáncs Kutya- és Kisállatotthon
(kutyabarát.hu)