Saját KB bal
Saját KB jobb

Alfréd nyaral

Idén úgy döntöttünk, hogy a május 1-i hosszú hétvégét megelőzzük és az előtte lévő néhány napot egy szállodában töltjük, életünkben először kuytával, ezért specifikusan kutyabarát szálláshelyeket kerestünk. A tökéletes hotel megtalálásában a kutyabarát.hu is segített.

A képre kattintva nézd meg a részletes programot! Gyere és tölts el velünk és négylábú kedvenceddel egy fantasztikus napot vagy hétvégét!

Választásunk az esztergomi Hotel Grante-ra esett, hiszen közel van Budapesthez, így nem kellett órákig zötykölődnie sem Alfrédnak, sem nekünk.  Továbbá a képek alapján nagyon örültünk annak, hogy a szálloda udvara egészen nagy, amelyben egy tó is található, amiben a kutyák vígan úszhatnak. Mivel Alfréd vizi vadászkutya, genetikailag belé van kódolva a víz szeretete, így azt gondoltuk tökéletes helyszínt találtunk a pihenésre.

Vasárnap érkeztünk a szállodába. Első pillanatra nem tudtuk hova tenni a helyet, mert a modern külsejű épület – azt gondoltuk elsőre, hogy egy gyár, de végül kiderült, hogy – egy repülőgép hangár mellett helyezkedik el, mivel a szomszédságában egy kis füves kifutópályával rendelkező repülőtér található. Egyébként sem a repülőtér, sem a környezete, sem a hangár látványa egy pillanatig sem volt zavaró számunkra, sem Alfréd számára a négy nap alatt. Az óriási és teljes egészében használható füves kert és a tó el is feledtették velünk, hogy volt – talán negatívnak tűnő – első benyomásunk.

Ami továbbá pozitív irányba mozdította el a mérleg nyelvét az a személyzet hozzállása volt, rajtunk kívül a kutyához. A recepciós hölgyektől kezdve a szálloda igazgatóján keresztül a takarító személyzetnek is mindig volt egy jó szava hozzánk vagy egy simogatás a kutya számára. Alfréd mindenhova bejöhetett velünk, még az étterembe is. (A konyhába természetesen nem mehet be a kutya, de ott a vendégnek sincs keresnivalója.) Az étkezések alkalmával a felszólgálók is, ahogy bennünket kínáltak innivalóval, úgy a kutyának is készségesen hoztak vizet, amikor igényt tartottunk rá.

Jártunk már Esztergomban ezelőtt. Nem terveztünk nagy kirándulásokat, csak pihenni szerettünk volna, így nem is készültünk utitervvel, de egyik nap mégis úgy gondoltuk kirándulnánk egyet, de nem tudtuk hová is menjünk, így a recepción kértünk segítséget. Gitta nagyon készséges volt. Próbált olyan programokat ajánlani nekünk, ahova Alfrédot is tudjuk vinni. Még fel is hívott néhány helyet, hogy bevihetjük-e hozzájuk a kutyát. Szóval, teljes mértékben azt éreztük, hogy a Hotel Grante-ban a vendégek mellet a kutyák is ugyanolyan fontosak.

Mivel első alkalommal voltunk így nyaralni, illetve tavaszolni Alfréddal, sokat is tanultunk abból, hogy milyen egy idegen helyen egy helyiségen aludni egy kutyával. Otthon nem jöhet be a hálóba, így nekünk egy kicsit új volt a szituáció. A Grante-ban egyébként minden szobában olyan műanyag jellegű padló található – amit szándékosan alakítottak ki így -, hogy könnyen lehessen takarítani a kutyák után, amit minden nap készségesen meg is tesznek. Szóval, náluk még a padló is kutyabarát. Természetesen eleinte Alfréd kereste a helyét, de utána hamar el is aludt, hiszen egész nap sétáltunk az erdőben, úsztattuk a tóban, vagy labdáztunk vele a kertben. Örömmel konstatáltam, hogy mikor valaki egy pillanatra megállt az ajtónk előtt, az a kutya, akiről azt gondoltam, hogy mélyen alszik egyszer csak elkezdett morogni. Következő éjjel pedig ugatott is egyet, amit fényévente egyszer tesz. Esztergomban megtanultuk azt, hogy lehetőleg úgy helyezzük el a kutyát, ha aludni szeretnénk, hogy ne lássa a bejárati ajtót, mert még egy békés kutya is elkezdi védeni idegen helyen az ideiglenes területét.

Összefoglalva tehát egy nagyon jó “hétvégén” vagyunk túl. Akinek kutyája van és nem szeretné panzióba adni vagy otthon hagyni a nyaralás idejáre kedvencét, annak erősen ajánlom a Hotel Grante ***-t, mert kutyások számára azt gondolom egy paradicsom. A személyzet is nagyon kedveli a négylábú barátinkat és a környezt is kedvezően van kialakítva számukra. A szálloda mellett lévő repülőtéren, ha jól tudom, lehetőség van egyébként sétarepülésre Esztergom felett, amit mi is kipróbáltunk, természetesen kutya nélkül. Ott tartózkodásunk alatt készült néhány kép a hotelről egy prospektus számára, amihez kölcsönadtuk Alfrédot, szóval talán aki szemfüles itt-ott még találkozhat is Alfréddal, miközben a szállodát ajánlja.

A szállodáról készítettem egy videót Alfréd szemszögéből. Itt tudjátok megnézni:

A szöveget írta, a képeket és a videót készítette: Ottrok Balázs

Kedvet kaptál egy kellemes hosszú hétvégéhez a Hotel Grante-ban?

Most egy kiváló KUTYABARÁT szálláscsomagot ajánlunk, KATTINTS a részletekért!