Elnézést kért a Rossmann, amiért nem engedték be a vakvezető kutyát
Elnézést kért a Rossmann attól a látássérült vásárlótól, akinek vakvezető kutyáját Szegeden a biztonsági őr nem engedte be az üzletbe. A látássérült férfi élettársával együtt ment vásárolni, de a biztonsági őr rászólt, hogy kutyát nem lehet bevinni a boltba. – írja az index.hu
A férfi beírt a panaszkönyvbe, de eközben a biztonsági őrt is felvilágosíthatta valaki a jogszabályokról, mert már ott bocsánatot kért és beengedte a kutyát. A férfi ennek ellenére az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz fordul, mert ez nem először fordult elő és szerinte csak így lehet elérni, hogy változzon valami.
A biztonsági őr nem a Rossmann munkavállalója, hanem egy biztonsági cég alkalmazottja volt, közölte kérdésünkre a Rossmann Magyarország Kft. Az őr tévesen járt el, amikor nem akarta beengedni a vásárló kutyáját. Jóhiszeműen úgy gondolta, hogy a vásárló kísérőjével meg tudja majd oldani a vásárlást.Tévedését azonban rögtön a helyszínen orvosolta, és végül kutyájával együtt beengedte a vásárlót, akitől ezek után elnézést kértek az üzletben dolgozó kollégák.
A cég közlemény szerint mindent megtesznek azért, hogy a történtek ne ismétlődhessenek meg egyik üzletükben sem, és a biztonsági őrök megfelelő felkészültséggel kezelhessék a hasonló helyzeteket.
Őszintén sajnáljuk a történteket és elnézést kérünk a biztonsági cég nevében is a vásárlót ért kellemetlenségért.
(kutyabarát.hu)