Saját KB bal
Saját KB jobb

A munkaügyek terhét lecsökkenthetjük az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően

Ma már rengeteg dolgot egyszerűen, online rendezhetünk, s ez igaz egyes jogi jellegű ügyeinkre is, ha szeretnénk. És miért ne élnénk ezzel a lehetőséggel, kihasználva a benne rejlő rugalmasságot és gyorsaságot?

Online jogi ügyintézés könnyedén

Az Alex weboldalon keresztül, amely nem más, mint Magyarország első legaltech szolgáltatása, online munkaügyek rendezését is megvalósíthatjuk. Az alapvetően sztenderd ügyekhez létrehozott felület a KRS Ügyvédi Iroda elektronikus szolgáltatásaként vehető igénybe. 

Amikor felmerül egy jogi helyzet, amelyet meg szeretnénk oldani, a felületet felkeresve kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő terméket, majd a gyors regisztrációt követően önállóan intézhetjük olyan formában, hogy az közben megfelel minden releváns és aktuális jogszabálynak és törvényi rendelkezésnek. 

Ha nem tudjuk, pontosan melyik megoldás passzolna az igényeinkhez, az elérhetőségeken keresztül felvehetjük a kapcsolatot az iroda munkatársaival, s a lehető legrövidebb időn belül választ kapunk erre a kérdésre. Ilyenkor vagy egy sztenderd ügyet ajánlanak számunkra, vagy egy olyan csomagot, amelyhez online konzultáció is jár. Az is előfordulhat, hogy nem elegendő számunkra ez az opció, ebben az esetben online jogi tanácsadást vagy személyes találkozót javasolnak.

Kiknek érdemes élni az online ügyintézés lehetőségével?

Tulajdonképpen bárkinek, aki számára fontos a kedvező áron elérhető, rugalmas formában megvalósítható és gyorsan rendeződő ügymenet. Munkaügyek szempontjából elsősorban kis- és középvállalkozások, startupok számára jelent kiemelten jó lehetőséget nemcsak arra, hogy kiadásaikat kordában tartsák, hanem arra is, hogy az időt és energiát a fontosabb projektekre tudják koncentrálni, miközben a jogi területen is minden teljesen rendben van.

Milyen ügyeket rendezhetünk a munkaügyeken belül?

A munkaügyek kategóriába tartoznak a munkaszerződések és a titoktartási szerződések is. Fontos, hogy ezek minden szükséges elemet tartalmaznak, amelynek köszönhetően teljes értékű jogi dokumentumnak minősülnek. A szerződések mindkét szerződő felet kötik, és akár a bíróság előtt is megállják a helyüket, ha arra van szükség.

Milyen előnyöket jelent ez az ügyintézési forma?

A kedvező és fix árat már említettük, ez lehetővé teszi, hogy előre kalkuláljunk a kiadásainkkal. Ez egy éppen induló vagy fiatal vállalkozás esetén még nagyobb jelentőséget kaphat.

A rugalmasságnak köszönhetően nincs szükség hosszas időpontegyeztetésre, sem utazásra. Akár az irodából, akár otthonról elindíthatjuk a folyamatokat. Még az sem okoz problémát, ha valami éppen közbejön, hiszen ha abbahagyjuk az ügymenetet, később ugyanott folytathatjuk majd, ahol korábban tartottunk, mivel a bevitt információk nem vesznek el.

A dokumentumokat ráadásul a regisztráción keresztül később is el tudjuk érni, így semmi nem fog elkeveredni, hanem kéznél lesz, amikor éppen szükségünk van rá.

 

(x)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...