A Dorko idén is összefogta a hírességeket
Magyarországon jelenleg 85 vak ember vár speciális kutyára! Az elmúlt évek eredményeként, közös erővel már 4.000.000 Ft gyűlt össze a Dorko termékek eladásából. Ez a hatalmas összeg azonban csak 2 vakvezető kutya kiképzését finanszírozza a magas költségek miatt. A kampány sikerességének, eredményességének és fontosságának köszönhetően idén is folytatják a kezdeményezést, bízva abban, hogy közös erővel a listán várakozó vak emberek száma lecsökkenhet 2018-ban!
Robbanásszerűen lepték el idén is a magyar márka Loyalty is Royalty kampányfotói a Social Media oldalakat. A Dorko újra összekovácsolta hazánk hírességeit, művészeit, előadóit és sportolóit.
A DORKO-nál a legelső pillanattól kezdve szerettek volna olyan karitatív szervezetekkel együttműködni és olyan célokat találni, melyeket teljes vállszélességgel támogathatnak. A ruházat és a sapka is olyan ritka adottságú médium, amivel nem csak kifejezi a márka egyéniségüket, de ki is állhatnak számukra fontos értékek mellett.
Elindították a DORKO PROPAGANDA-t, melynek keretein belül a „propaganda” termékek eladása után a nyereség 100%-t ajánlják fel az aktuálisan támogatott szervezet számára, melynek körét folyamatosan bővíteni szeretnék. Bíznak benne, hogy ezeknek a kevésbé ismert szervezetnek hírverést, propagandát tudnak kelteni és felhívni tevékenységük fontosságára a figyelmet. A Loyalty is Royalty kezdeményezéssel minden bizonnyal sikerült is, hiszen már harmadik éve bejárja a közösségi oldalakat és a sajtót a kampányfotók, melyeket hazánk hírességei publikálnak.
A „Loyalty is Royalty” kampánnyal 2015 óta foglalatoskodik a márka. A Magyar Vakok És Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolája tökéletesen megtestesíti munkájával azokat az értékeket, amik mellett érdemes és megéri kiállni.
Kampányukhoz számos hazai híresség, művész, sportoló, közszereplő, zenész és előadó csatlakozott. Loyalty is Royalty kollekciók megvásárlása mellett, a Dorko klubkártya megvásárlásával is lehetőség nyílik a támogatásra. (részletek: www.loyaltyisroyalty.hu)
Idei kampányarcok:
Bocskor Bíborka, Deniz, Halott Pénz zenekar, Torghelle Sándor, Harsányi Levente, Dukai Regina, Juhász Roland, Zubai Szabolcs, Nagy László, Coud 9+ együttes, Ocho Macho zenekar, Kiss Virág, Lipcsei Betta, BSW együttes, Babos Tímea, Borzi Vivien, Csitári Gergely, Dalmády Dániel, Debreczeni Dániel, Eppel Márton, Fejes András, Festy, Fucsovics Márton, Gangsta Zolee, Varga Roland, Miskovits Márton, Heincz Gábor Biga, Szőke Gábor Miklós, Lotfi Begi, Hooligans zenekar, Szekeres Klára, Szepesi Mátyás, Kucsera Gábor, Tápai Szabina, Brains együttes, Metzker Viktória, Andro, Weiler Péter, Kollányi Zsuzsanna, Győri Mátyás, Iman Jamali, Jerger Barnabás, Jóni Máté, Juhász László, Dr. BRS, Kisgyörgy Gergely, Kun Ádám, Ligetvári Patrik, Magyar Akrobatikus Rock’N’Roll csapat, Manhercz Krisztián, Dj Marchello, Molnár Nini, Molnár Tamás és a Jetlag, Petrányi Lajos Ostya, Pákai Norbert, Anna and the Barbies, Perl Zoltán, Péterfi Lili, Schreiter Lilla, Bendes Bianka, Soulwave, Soulserge, Viszlay Márk, William Accambray, Póta Georgina, Kocsis Korinna, Hevesi Krisztina, Fekete Dávid, Viszkók Fruzsi, Kóger Dániel, Sass Dániel, Fenyvesi Zoltán, Schatzl Nadine, Pávkovics Bence, Császári Zita, Agárdi Szilvia, Lukács Viktória, Soulwave zenekar, Soul Surge zenekar
(kutyabarát.hu)