Sikeres vállalkozás egyszerűen, automatizált értékesítéssel
A sikeres vállalkozás titka egy jól felépített értékesítési rendszer. Sokan ajánlások alapján várják a vevőkör kialakulását, a szerencsében bízva. Ellentétben a reménymarketinggel, egy tudatosan felépített stratégiával jóval gyorsabban érhetünk el eredményeket.
Egy marketingrendszer megtervezése és alkalmazása időigényes feladat, sokszor egy apró részlet is meghatározó eleme lehet. Egyszerű hibázni vagy elsiklani bizonyos információk felett, ezért érdemes intelligens szoftvert használni hozzá.
A FunnelFlow marketingautomatizációs szoftvere segít a vállalkozásoknak gyors növekedést elérni azáltal, hogy az értékesíti tölcsért tökéletesíti.
Mit jelent az értékesítési tölcsér?
Az értékesítési tölcsér egy olyan rendszert hoz létre, amivel akár egy visszatérő vevőkör is kialakítható. Tölcsérnek hívják, hiszen először felhívja a figyelmet a vállalkozásra, így potenciális ügyfelek kerülnek látótérbe. Az érdeklődők mennyisége jóval több, mint a tényleges vásárlóké, ezért ezt a csoportot a tölcsér szájának, legszélesebb részének kell elképzelni.
Az érdeklődők nagy része általában lemorzsolódik, és csak egy töredékük válik vásárlóvá. Ezen ügyfelek csoportját az értékesítési tölcsér közepének tekinthetjük. Ez a rész már szűkebb átmérőjű, így jóval kevesebb embert tartalmaz, mint az érdeklődők tábora a tölcsér nyílásánál.
A vevők egy része vissza fog térni a vállalkozás oldalára törzsügyfélként, hogy újra vásárlásba bocsátkozzanak. Ők a tölcsér legutolsó elemei, akik kevesen vannak, mégis a legnagyobb profitot generálják.
Ahhoz, hogy egy eredményes értékesítési tölcsérrel rendelkezzen a vállalkozás, marketingrendszerre és -stratégiára van szükség. Ebben pedig egy olyan profi, költséghatékony automatizációs szoftver segíthet, mint amit a FunnelFlow forgalmaz.
Érdeklődőből visszatérő vásárló: a folyamat
Első lépésként fel kell hívni az emberek figyelmét a vállalkozás termékeire vagy szolgáltatásaira. Ez például egy hirdetéssel vagy közösségi média poszttal érhető el. Ahhoz, hogy érdeklődőkké váljanak, látniuk kell, hogy a kínálat megoldást nyújthat bizonyos problémáikra, megkönnyítheti az életüket vagy boldogabbá teheti őket.
Következő lépésként az érdeklődők általában kutatómunkát végeznek a kínált termékekkel kapcsolatban. Utánajárnak a konkurenciának, összehasonlítják több szempont szerint a lehetőségeiket, véleményeket olvasnak.
Mielőtt elhatározná az érdeklődő magát, a vásárlási vágy létrejötte után már csak meg kell győzni afelől, hogy neki arra a termékre szüksége van. A kétségeket el lehet oszlatni akár az ügyféllel való kapcsolatfelvétellel is. Utolsó lépésként pedig megszületik a döntés.
Automatizált rendszerrel a sikerért
A FunnelFlow által forgalmazott automatizált szoftver az értékesítési tölcsér folyamatát tökéletessé varázsolja. Az érdeklődőből pillanatok alatt vásárló válik, ez pedig egy hatékonyan működő, profitáló vállalkozást eredményez.
(x)