Kutyás reklám győzedelmeskedett Cannes-ban
Egy bernáthegyi főszereplésével készített reklámfilm nyűgözte le a zsűrit Cannes-ban. Marad a jól bevált mondás, miszerint kutyával (és gyerekkel) bármit el lehet adni? Ezek szerint még díjat is lehet vele nyerni. A Cannes Lions reklámfesztiválon a Geico reklámfilmje megosztott első helyezést ért el branded content, azaz márkázott tartalom kategóriában.
A szakértők szerint ugyan gyenge volt az idei felhozatal a kategóriában, azonban mi mindig örülünk a kutyás reklámoknak, és nemcsak azért, mert mindent el lehet adni velük. Az alábbi videóban is jól látható, mennyire nehéz feladata volt a bernáthegyinek, valószínűleg sokszor el kellett próbálni a jelenetet! 🙂
A további nyertesekről és bővebb információt a versenyről a Kreatív Online oldalán találtok.
(kutyabarát.hu)