Mert a kutyák is esznek…

Kutyatartóként pontosan tudjuk, hogy bizony a kutyák is esznek és, hogy a kutyatáp-forgalmazók között legalább akkora a verseny, mint bármelyik élelmiszeripari ágazatban.

Nézzük, hogy lehet eladni kutyatápot! Kutyás reklámok, hirdetések.

A szex mindent elad…

Gondolnánk, hogy a szex már a kutyaeledel reklámokba is begyűrűzött? Nem is akárhogy…
Nehéz az élete a kövér kutyáknak. Megcsalás, szeretőtartás, ármány – mintha egy brazil szappanoperát néznénk, pedig csak egy kutyatáp reklámmal van dolgunk. Ugyan a hirdetés alapvetően egy diétás eledelre hívja föl a figyelmet, mégis szexualitással hirdet.

A brazil szappanopera folytatódik. Nemcsak a kövér kutyák élete a nehéz, hanem a csúnyáké is. A szlogen – „Csak a kekszért van vele”. A reklám azon kívül, hogy hirdeti a kekszet a mai társadalomnak is görbe tükröt mutat.

Kövér kutya – más aspektusból megközelítve

A Pedigree nyilván nem teheti meg, hogy szexszel hirdessen. A Pedigree reklámokban mindig klasszikusan szép vagy viccesen csúnya kutyák szerepelnek, a reklámok kedvesek, szerethetőek. Így van ez a következő diétás kutyatáp reklámmal is (Micimackó után szabadon…).

Az vagy, amit megeszel

Rossz étel, rossz kutya. Ti hisztek benne? MI igen. Főleg ennek a vicces kampánynak a láttán. Szerintetek az alábbi sorozatból melyik kutya a legrosszabb? Nekünk a szerető lebuktató a kedvencünk… 🙂

kutyatáp-forgalmazók

És egy fogós kérdés a végére – jó vagy rossz kutyának lenni?

Az Eukanuba egyértelműen azt állítja, hogy jó és minden más háziállat is kutyaként szeretne újjászületni vagy inkább élni – természetesen, hogy Eukanuba száraz tápot ehessen. Ezzel szemben a korábban már említett Pedigree szerint nem mindig van aranyélete a kis kedvenceinknek, sőt…

MI már többször is hallottuk azt a mondatot, hogy „szívesen lennék nálad kutya”, de nem vitatjuk, hogy nem mindig könnyű velünk, mellettünk sem…

kutyatáp-forgalmazók

kutyatáp-forgalmazók

Reméljük, hogy mai szösszenetünkkel sikerült felhívnunk a figyelmeteket a kutyaeledel, főleg a kreatív kutyaeledel reklámokra. És, hogy MI miért foglalkozunk velük?
Hát miattuk…


(Dorka és Luca, a MarketingiDolls, Viki és Orsi kutyái)

És természetesen itt van a kutyabarát csapat egyik kutyusa, Mamba, aki nemrég vált reklámszereplővé:

kutyatáp-forgalmazók

Princz Viktória

Forrás: reklámipar.hu
További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...