Saját KB bal
Saját KB jobb

Az Audi is kutyákkal népszerűsíti magát legújabb reklámjában

Előző cikkünk már beszámolt egy reklámról, amelyben kutya szerepelt A reklámkészítők előszeretettel alkalmaznak kutyusokat egy termék, egy márka népszerűsítése érdekében. Nem csoda. Hihetetlen megható történetek születnek, melyek az emberekben mély nyomokat hagynak. 

Kutyákkal könnyű hatni az érzelmeinkre, ezt a marketingesek is tudják. Sokszor sírunk és/vagy nevetünk egy kutyás reklámfilm láttán, ilyen „érzelmi kitörésekkel” égeti belénk a márka az üzenetét. Az ismert auómárka legújabb reklámjában a nevetésen van a hangsúly. Érdekes, hogy az üzenet: a „ne kössünk kompromisszumot, mert megjárjuk” ilyen vidám kontextusba is helyezhető kutyusok segítségével!

Az Audi egy „doberhuaha” névre keresztelt kutyával reklámozza az A3-as szedánt. A történet arról szól, hogy egy pár kutyát szeretne, de nem tudnak dönteni egy csivava és egy dobermann között, így az eladó egy „keveréket” javasol nekik. Így születik meg a reklám főhőse, egy apró testű, óriás fejű kutya.
 

A reklám csak pár napja van fent a világhálón, de már több mint 4 millióan látták.

 

 

(kutyabarát.hu)

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...