Saját KB bal
Saját KB jobb

Kiskutya az év legcukibb reklámjában?

A Budweiser tavaly ló és lovász, idén ló és kiskutya barátságáról mesél a Super Bowl szünetében. Már tavaly is történetének egyik legszerethetőbb reklámját vitte a Super Bowl-ra a Budweiser sörmárka, de idén, úgy tűnik, még erre is sikerült rátromfolnia. Akkor egy clysdale fajtájú ló és gazdája megható kapcsolatát, elszakadását, majd újra egymásra találását láthattuk a minifilmben.

 


A Super Bowl az USA legnagyobbnézettségű sportműsora, és az amerikai foci döntőjének reklámideje aranyárban mérhető, így nem csoda, hogy minden cég ilyenkorra időzíti a nagy dobását, vagyis a legjobb reklámfilmjét.


Idén ehhez a történethez készítettek egy folytatást, amely ugyanabban a lovardában játszódik, de a lovász helyett most egy kiskutya a főszereplő. A szpotban a szomszédos kutyaotthonból elcsatangoló 10 hetes kutyus köt barátságot az istálló egyik lovával, akivel teljesen összenőnek. A tavalyi szívszorító film után a cukiságfaktort sikerült fellőni a sztratoszférába. A mostani Puppy Love szpot a BestBuds hashtaggel fut.

Egyébbként a tavalyi reklám gárdájából továbbra is Don Jeanes játssza a lovászt, míg Melissa Keller színésznő gondoskodik az árva kiskutyákról. Az idei szpot zenéje a Passangertől a Let her go.

 

 

(kutyabarát.hu)

 

 

Forrás: Kreatív Online

 

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...