Kutyákkal a divatért

Érdekes koncepciót választott a Diesel a nyár eleji kampányukhoz. A reklámfilmben alkalmazott modellek ugyanis kutyák.

Amivel igazából két dolgot lehetett eddig elérni. A két dolog pedig egymástól a lehető legtávolabb áll attitűd szempontjából. Vagy idegesítenek minket, vagy ott azonnal beleszeretünk a filmbe.

De a Diesel elérte, hogy megteremtse a két véglet között levitáló véleményt, a semmilyent. Persze a kutyák aranyosak, de mégsem éreztem egységes és ütős kreatív koncepciót a megoldás mögött. Mintha az lett volna a Diesel elvárása a forgatást megelőző céges meetingen, hogy kutyákat akarunk, a többit oldjátok meg. Nos, a Poke London megoldotta, a végeredményt pedig már mutatom is.

A Poke London Kisfilmje a Diesel megbízásából:

További érdekes cikkek
Hozzászólások
Töltés...